Marketingtips & trends

Regelmatig posten we nieuwe marketingtips

Website conversie verhogen?

Door Philippe Oorts | 12 juni 2015

Tegenwoordig staat website conversie centraal in online marketing. Een ‘conversie’ kan je het best breed bekijken. Wanneer een bezoeker een actie op jouw website uitvoert, waarvan je wil dat hij die uitvoert, heeft deze bezoeker geconverteerd.

Lees meer

Product markt combinatie en marketing 3.0

Door Philippe Oorts | 3 juni 2015

Uit ervaring blijkt dat ondernemers goed weten hoe hun markt in elkaar steekt en wat er van hen gevraagd wordt. Maar het is veel lastiger om vanuit een succesverhaal een concrete aanbieding te formuleren die perfect past op de vraag van nieuwe potentiële klanten.

Lees meer
Sociale media Social media marketing marketingpartner

Zijn sociale media wel echt zo sociaal ?

Door Philippe Oorts | 25 mei 2015

De termen sociale media of social media worden vaak verkeerd begrepen. Tijdens een cursus merkte één van mijn collega-cursisten op dat mensen die veel op sociale media zitten, vaak helemaal geen sociaal gedrag vertonen. Ik schrok van die opmerking. Social media gaat niet over sociaal gedrag. Social staat voor het kunnen in dialoog gaan. Of met andere woorden: een interactie aangaan met diegenen […]

Lees meer

Why You Should Forget Facebook – (by Jeff Bullas)

Door Philippe Oorts | 19 mei 2015

Vergeet Facebook? In het artikel Why You Should Forget Facebook schrijft Jeff Bullas over de evolutie van Facebook – vergeet Facebook? – en de opkomst van het Google eco-model. Hieronder vind je het begin van het artikel en de link naar de volledige tekst. Has Facebook got you fooled? Are you chasing likes for your brand page? […]

Lees meer

The Behavior Gap by Carl Richards

Door Philippe Oorts | 17 maart 2014

In samenwerking met uitgeverij B-Books werkten we een leuke case uit voor financieel planner Robert van Beek. Robert van Beek is de vertaler van The Behavior Gap by Carl Richards, de Nederlandse editie verscheen onder de naam ‘Doe niet langer domme dingen met je geld’.

Lees meer