Om goede technische support voor websites en webshops aan te kunnen bieden hebben wij een ticketsysteem ontwikkeld. Via dit kanaal streven we naar de meest overzichtelijke en efficiënte werkwijze om je te kunnen ondersteunen, ook al hebben we de site zelf niet gebouwd. Onze technische support voor websites en webshops bestaat uit twee delen: support en documentatie.
1. Supportsysteem- geen enkele vraag gaat verloren
- Jij mailt een vraag/probleem of maakt een ticket aan in ons portaal
- Deze wordt intern toegewezen aan een specialist
- De specialist beantwoordt of lost het probleem op en registreert zijn of haar tijd
- Jij krijgt hier een melding van in je mailbox
Aangezien de specialist via het portaal reageert op jouw ticket wordt alle informatie gebundeld en gaat er dus geen info verloren. Iets wat bij klassiek mailverkeer wel vaak het geval is!
Om alle technische support voor websites en webshops te optimaliseren, kan jij als klant ook inloggen in ons online portaal. Na het inloggen krijg je toegang tot een overzicht van de tickets. Je kan hier extra opmerkingen toevoegen aan een ticket en de status ervan bekijken. Ook kan je via het portaal nieuwe aanvragen indienen zonder te mailen.
2. Documentatiesysteem - waarvoor je betaalt, achteraf ook raadpleegbaar
Naast ons ticketsysteem voor technische ondersteuning voor websites en webshops, hebben wij voor complexere aanpassingen ook een documentatiesysteem gemaakt in ons portaal. Hier vind je artikelen die je kunnen helpen bij het aanpassen van instellingen of om meer uitleg te krijgen over hoe bepaalde zaken in elkaar zitten. Op deze manier kan je snel verder en verlies je geen tijd met het aanmaken van een ticket. We gebruiken deze plek ook om documentatie te verzamelen die specifiek voor jouw project van toepassing is. Deze info is dan enkel zichtbaar voor accounts binnen jouw organisatie.