Waarom een webshop audit?
Als starter, zelfstandige of kmo weet je hoe belangrijk e-commerce is geworden binnen je bedrijfsstrategie. Een shop bouwen is makkelijk, er geld mee verdienen is echter wat anders. Heel wat ondernemers liepen met e-commerce al enkele ontgoochelingen op. Het gouden recept bestaat niet, maar een heel aantal MUST-HAVES bepalen of je kans op succes maakt.
Elke maand maak ik tijd om DRIE webshops grondig te screenen. Tijdens deze analyse bekijk ik voor jou webshop :
- of de belangrijkste e-commerce must-haves aanwezig zijn
- waar je kansen laat liggen
- waar er bottlenecks in je shop zitten
- hoe je op korte termijn meer uit je shop kan halen
Elke check doe ik persoonlijk en resulteert in een adviesrapport op maat van je webshop. We bespreken dit rapport samen grondig door.
Dit is een persoonlijke screening van je website, GEEN STANDAARD SOFTWARETEST!
Analyse door een ervaren e-commerce-expert
Ik screen de performantie van je webshop op dit moment. Je krijgt concreet advies over de echte oorzaken van te weinig opbrengst met je webshop.
Persoonlijke analyse
Je krijgt geen geautomatiseerde softwaretest, maar een persoonlijke doorlichting van jouw webshop.
Meer leads
We analyseren meteen ook de opbouw van je shop, call to actions en andere parameters die belangrijk zijn voor meer verkopen en leads.
Meteen aan de slag
Op basis van het uitgebreid rapport met verbetertips voor meer rendement met je site, kan je meteen aan de slag met onze aangereikte verbeterpunten.
Wat een webshop analyse je oplevert
- Ga meteen aan de slag met concrete webshop verbeterpunten
- Gebundeld voor jou in een uitgebreid maar niet-technisch rapport
- Persoonlijke online bespreking met Philippe Oorts, e-commerce expert
Hoe gaan we te werk?
Stap 1. Bij je inschrijving ontvang je per e-mail meteen een korte vragenlijst die belangrijk is voor de gerichte shopanalyse die we gaan inplannen. Na jouw feedback kunnen we starten.
Stap 2. Vervolgens voeren we de webshopaudit uit. We focussen daarbij op de algemene performantie van je webshop. Ook een analyse van SEO-content komt aan bod. Daarnaast bekijken we hoe je concurrenten scoren in Google.
Stap 3. Na afloop van de webshopaudit ontvang je van ons een uitgebreid rapport met concrete aanbevelingen en verbeterpunten. We lijsten bovendien alle quick wins op. Deze bieden je de mogelijkheid om meteen meer uit je webshop te halen. De resultaten en aanbevelingen bespreken we persoonlijk!