[one_full last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”0″ margin_top=”0″ margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_text]leren_seocampagne[/fusion_text][/one_full][title size=”1″ content_align=”left” style_type=”none” sep_color=”” margin_top=”” margin_bottom=”” class=”” id=””]E-mail Marketing[/title][three_fourth last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”right” border_size=”1px” border_color=”#eeeeee” border_style=”solid” padding=”0 40px 0 0″ margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][content_boxes settings_lvl=”child” layout=”icon-with-title” columns=”1″ icon_align=”left” title_size=”30px” title_color=”#7fc225″ body_color=”” backgroundcolor=”” icon_circle=”” icon_circle_radius=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordersize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordersize=”” icon_size=”” icon_hover_type=”” hover_accent_color=”” link_type=”” link_area=”” link_target=”” animation_delay=”” animation_offset=”” animation_type=”0″ animation_direction=”left” animation_speed=”0.1″ margin_top=”” margin_bottom=”” class=”” id=””][content_box title=”Heeft e-mail marketing wel een centrale plek in jouw online marketingplan?” icon=”” backgroundcolor=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordersize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordersize=”” iconrotate=”” iconspin=”no” image=”” image_width=”35″ image_height=”35″ link=”” linktext=”” link_target=”_self” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=””]Besef je het belang van deze vraag? Wij hopen van wel!

Wij doen deze 11 belangrijke vaststellingen bij bedrijven:

  1. Bedrijven gebruiken e-mail campagnes vooral omdat het goedkoop en snel is
  2. E-mail acties zijn in het beste geval in de tijdslijn van klantencontacten opgenomen
  3. De salesafdeling of zelfs individuele verkopers gebruiken e-mail vaak ‘solo
  4. E-mail gebruiken staat vaak onderaan in het marketingbudget
  5. Bedrijven budgetteren e-mail soms niet eens
  6. De kwaliteit van de adressenlijsten is vaak zeer slecht
  7. Adressenlijsten zijn meestal slecht of niet gesegmenteerd
  8. Zo’n 90% van de bedrijven sturen dezelfde e-mail naar iedereen
  9. Men gebruikt direct e-mail  vaak enkel voor het genereren van quick wins
  10. Er is zelden aandacht voor het belang van sterke content
  11. Grafische guidelines of templates ontbreken vaak

‘Building the list’, is van de belangrijkste uitdagingen voor marketeers !

Wij vinden e-mail marketing nog altijd een van de krachtigste marketingtools binnen een online marketing strategie, zeker voor e-commerce. Op de voorwaarde dat je de juiste doelstellingen hanteert en dat je je contentstrategie erop afstelt. Besef dat de meningen verdeeld zijn over de kracht van advertising via andere online kanalen… Volgens ons is een sterke e-mail marketing strategie de basis voor meer rendement van je online marketing plan.
Maar haar hoe ga je met e-mail marketing aan de slag?[/content_box][content_box title=”Gebruik e-mail marketing voor meer online leads” icon=”” backgroundcolor=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordersize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordersize=”” iconrotate=”” iconspin=”no” image=”” image_width=”35″ image_height=”35″ link=”” linktext=”” link_target=”_self” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=””]e-mail marketing campagnes onlineVoor online lead generation schakelen we al sinds 1995 e-mail campagnes in. Dat dit kanaal zijn nut nog steeds bewijst staat vast. We tonen je graag concrete voorbeelden van het inschakelen van direct e-mail, voor het genereren van meer online leads.

Er zijn heel wat e-mail marketing platformen. Sommige zijn volledig gratis, andere zijn betalend en de prijs is meestal afhankelijk van het aantal adressen in je e-mail lijst. In veel gevallen raden we Mailchimp software aan. We sommen graag enkele voordelen van Mailchimp op:

  • Zeer gemakkelijk op te zetten en te personaliseren
  • Gratis tot 2000 e-mail contacten
  • Uitgebreide rapporten voor elke e-mail marketing campagne
  • Integratie met CMS systemen (o.a. WordPress) mogelijk
  • Keuze uit interessante ‘basic’ templates
  • Strikte policy rond de kwaliteit van e-mail lijsten
  • Volledige automatisatie met e-commerce platformen mogelijk

Contacteer ons nu om om de samen verschillende mogelijkheden van e-mail marketing binnen jouw bedrijf te bespreken. Of schrijf je in voor een webshop audit zodat we kunnen analyseren of je acties renderen.[/content_box][/content_boxes][/three_fourth][one_fourth last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_widget_area name=”avada-custom-sidebar-pagewidget3″ background_color=”” padding=”” class=”” id=””][/fusion_widget_area][/one_fourth]