leren_seocampagne

Branding

Op deze pagina kun je terecht voor meer informatie over:

Branding marketing strategieOnze ervaring als marketingpartner met branding advies
 Ons aanbod inzake sociale media advies om je merk te versterken
 Hoe contentmarketing een bepalende rol speelt voor een sterke branding strategie
 Het belang van engagement door dialoog met jouw doelgroep
 Hoe je sociale media kunt inschakelen voor het succes van je merk

 

Branding: een sterk merk bereikt simpelweg meer

branding online marketingSinds midden jaren negentig werken wij als marketingpartner voor verschillende bedrijven en overheden. Vroeger kon je met een goed concept, sterk art work en een gebruiksvriendelijke verpakking jezelf al voldoende onderscheiden van de rest.

Hoewel branding in de laatste jaren is geëvolueerd, is het zorgen voor een sterke corporate identity nog altijd de basis van onze aanpak. In een marketinglandschap waar ‘connecting’, ‘social’ en ‘engaging’ belangrijke waarden zijn, komt er voor een sterke branding strategie nog heel wat meer bij kijken.

 

Perceptie en de dialoog met je doelgroep

Consumenten en gebruikers met hun eigen normen en waarden staan vandaag centraal in marketing. We noemen dat marketing 3.0, oftewel mensgerichte marketing.

Via sociale media en andere online kanalen kunnen je fans, volgers en abonnees hun mening delen. Earned media is een belangrijk element in je online marketing strategie.

Wij zien die interacties als waardevol. Het uitbouwen en onderhouden daarvan zien we dus als een stevig fundament voor de (financiële) toekomst van je project.

Natuurlijk is ook content marketing een onderscheidende factor voor je brandingstrategie. En natuurlijk is het zo dat je je content het best via de juiste kanalen kunt verspreiden.

Zorg er dus voor dat je in je branding strategie een goede mix tussen ‘sharing’ en ‘selling’ hanteert. In de jungle van online marketing en sociale media kanalen, helpen wij je de juiste keuzes te maken. Op die manier werken we samen aan online rendement.

‘corporate identity gaat meer dan ooit over perceptie’

Voor de meeste van onze klanten is vindbaarheid in Google enorm belangrijk. Google zorgt bij de meeste sites voor 40 tot 60% van de nieuwe bezoekers. Dat maakt het dus een zeer belangrijk kanaal om bezoekers naar je site te leiden. Naast het bouwen van een website of webshop is vindbaarheid in Google van groot belang!
Wil jij graag een jaar lang SEO tips?

startmetseo

JOUW SEO OP NIVEAU

seo-check en seo content analyse laten uitvoeren?