Branding
Op deze pagina vind je meer informatie over:
- Onze ervaring als marketing partner met branding advies
- Hoe content marketing een bepalende rol speelt voor een sterke branding strategie
- Het belang van engagement door dialoog met jouw doelgroep
Branding: een sterk merk bereikt simpelweg meer
Sinds midden jaren negentig werken wij als marketing partner voor verschillende bedrijven en overheden. Vroeger kon je met een goed concept, sterk art work en een gebruiksvriendelijke verpakking jezelf al voldoende onderscheiden.
Alhoewel branding in de laatste jaren is geëvolueerd, is het zorgen voor een sterke corporate identity nog altijd de basis van onze aanpak. Maar in een marketinglandschap waar ‘connecting’, ‘social’ en ‘engaging’ belangrijke waarden zijn, komt er voor een sterke branding strategie nog heel wat bij kijken.
Perceptie en de dialoog met jouw doelgroep
Consumenten en gebruikers met hun eigen normen en waarden staan vandaag centraal in marketing. We noemen dit marketing 3.0, oftewel mensgerichte marketing.
Via sociale media en andere online kanalen delen je fans, volgers en abonnees hun mening. Earned media is belangrijk in je online marketing strategie.
Wij zien deze interacties als waardevol. Het uitbouwen en onderhouden ervan zien we daarom als een stevig fundament voor de (financiële) toekomst van je project.
Natuurlijk is ook content marketing een onderscheidende factor voor je brandingstrategie. En uiteraard verspreid je deze content het best via de juiste kanalen.
Hanteer in je branding strategie dus een goede mix tussen ‘sharing’ en ‘selling’. In de jungle van online marketing en sociale media kanalen, helpen wij je de juiste keuzes te maken. Zo werken we samen aan online rendement.
We helpen je graag met het uitwerken van je logo en huisstijl, een sterk webdesign of een volledig nieuwe corporate identity voor jouw bedrijf.