Marketingtips & trends

Regelmatig posten we nieuwe marketingtips

Google local pack

Google Local Pack: geef je lokale vindbaarheid een boost

Door Philippe Oorts | 3 mei 2022

Bijna de helft van alle zoekopdrachten zijn lokaal gemotiveerd. Maar liefst 46% van alle woorden en zinnetjes die worden ingetypt in Google zijn op zoek naar een lokaal bedrijf, een lokale dienst of een lokaal restaurantje. Dat is heel wat. Om hieraan tegemoet te komen, ondernam Google enkele acties. Zo houdt haar algoritme tegenwoordig ook […]

Lees meer
Cookievrije toekomst

Cookievrije toekomst: goed of slecht nieuws?

Door Philippe Oorts | 18 april 2022

Het hangt in de lucht: binnenkort zullen we leven in een cookievrije wereld. Maar hoe dan? Is dat überhaupt mogelijk? En is dat vooral goed nieuws voor onze privacy of eerder slecht nieuws voor online marketing? Om goed te begrijpen wat een cookievrije wereld precies betekent en impliceert, is het nodig om eerst inzicht te […]

Lees meer
lifecoaching voor ondernemers

Strategus, lifecoaching voor ondernemers

Door Philippe Oorts | 5 maart 2022

Heeft u als ondernemer het gevoel dat u niet mag falen en dat u geen uitweg kan vinden in uw drukke planning ? Heeft u het gevoel dat u altijd beschikbaar moet zijn en klaar moet staan voor vragen van klanten? Mist u momenten van rust ? Of kan u momenten zonder druk zelfs niet […]

Lees meer
Pagina-ervaring update Google

Update Google voor pagina-ervaring van desktop zoekopdrachten

Door Philippe Oorts | 10 februari 2022

Ben je al op de hoogte? Google heeft nog maar net een nieuwe update afgerond om haar gebruikers een betere pagina-ervaring te kunnen bieden. Meer specifiek gaat het om de pagina-ervaring voor desktop zoekopdrachten. Het updateproces duurde slechts enkele dagen: van 22 februari tot 3 maart. Hoog tijd om te onderzoeken welke impact deze update […]

Lees meer
Zero clicks in Google

Zero click searches: hoge positie en weinig bezoekers

Door Philippe Oorts | 2 januari 2022

Heb je al gehoord van de beruchte zero click searches? Misschien heb je het ondertussen reeds zelf ondervonden. Dankzij dit fenomeen zitten tegenwoordig steeds meer adverteerders en marketeers met de handen in het haar. Ook al heb je voor een bepaald topic een stevige en hoge positie in de ranking van Google verworven, toch ontvang […]

Lees meer
lead generation, haal meer ut je site

Verbeter je site met sterke lead generation

Door Philippe Oorts | 21 december 2021

Online lead generation als ondersteuning voor je sales team online lead generation als ondersteuning voor je sales team een optimale online marketing strategie voor meer leads VIJF belangrijke aandachtspunten voor je website Lead generation marketing in B2B is een van onze voornaamste activiteiten. Leads verkrijgen via directe communicatie naar specifieke doelgroepen, is het belangrijkste doel van je […]

Lees meer
Gravity Forms in WordPress inzendingen formulieren WP optimalisatie

Inzendingen met Gravity Forms voor WordPress

Door Philippe Oorts | 22 maart 2020

In dit artikel vertellen we je wat meer over Gravity Forms voor WordPress. We tonen je ook via een handig stappenplan hoe je jouw formulieren van Gravity Forms precies kan checken in WordPress. Wat is Gravity Forms voor WordPress? Gravity Forms is een betalende plugin voor WordPress. Dankzij deze tool kan je handige formulieren opstellen […]

Lees meer
Bpost logo verzenden leveren pakket

Lever ook jij jouw pakketjes met een Bpost verzending?

Door Philippe Oorts | 5 november 2019

Op welke manieren kan jouw bedrijf via Bpost pakketjes verzenden? Hoe verloopt een Bpost verzending? Wat kan Bpost allemaal voor jou doen? In dit artikel zetten we alle info op een rij. Voor een snelle levering van je bestelling aan je klanten, is onze verzendpartner Bpost een echte aanrader. Wanneer een klant in de buurt van […]

Lees meer

Tips voor mobile-first indexering van Google

Door Philippe Oorts | 1 november 2019

Mobile-first indexering: wat te doen? In ons vorige blogartikel vertelden we je wat de mobile-first indexering precies inhoudt. Om het kort even samen te vatten: Google gaat vanaf nu vooral de mobiele versie van je webpagina’s gebruiken tijdens het crawlen naar zoekresultaten. Geen reden tot paniek! Dankzij onze simpele tips voor mobile-first indexering blijft jouw pagina optimaal […]

Lees meer