Verbeter je site met sterke lead generation

Online lead generation als ondersteuning voor je sales team

  1. online lead generation als ondersteuning voor je sales team
  2. een optimale online marketing strategie voor meer leads
  3. VIJF belangrijke aandachtspunten voor je website

Lead generation marketing in B2B is een van onze voornaamste activiteiten.

Leads verkrijgen via directe communicatie naar specifieke doelgroepen, is het belangrijkste doel van je direct-mail campagne. Dit doen we tegenwoordig meestal via e-mail marketing. Maar de kracht van onlinemarketing en socialemediamarketing, wordt vaak onderschat als bron voor meer leads. Een goede onlinemarketingcampagne combineert al deze elementen.

Lead generation met een optimale online marketing strategie

SEO –> KLIKGEDRAG –> CONVERSIES –> ROI

Via verschillende onlinemarketingkanalen doen we online lead generation voor jou. Heel je onlinemarketingaanpak moet dus hierop worden afgestemd. Misschien denk je eraan deze opdracht intern uit te besteden? Maar heeft je collega wel voldoende ruimte in de agenda voor deze belangrijke taak? Wij horen klanten soms het volgende zeggen:

  1. ‘onlinemarketing en socialemediamarketing kan iemand er wel bij doen, het is toch heel goedkoop’
  2. ‘wij combineren onlinemarketing met het onderhouden van onze sociale media’
  3. ‘onze onlinemarketeer moet ook interne sales doen om te renderen

 

lead generation, schakel ons in voor meer leads

Schakel ons in voor meer leads

 

Herken je een van deze uitspraken?? Da’s spijtig. Want jammer genoeg leidt zo’n online marketing aanpak vaak niet tot bevredigend resultaat! En weinig of geen lead generation. Een online marketing- en lead generation plan opstellen vraagt wel degelijk veel tijd en een consistente visie. Het goede nieuws is dan weer: alle online en sociale media marketing kan je meten– volgens de regels van de kunst. Een doordachte online marketing strategie, een mix van de juiste sociale media kanalen én opvolging door meting, levert meer lead generation op.

En dus ook meer ROI voor jouw online marketing strategie!

  1. welke functie heeft je website in je overkoepelende online marketingstrategie
  2. bepaalde je concrete doelstellingen – KPI’s of key performance indicators – voor je nieuwe website?
  3. wat wil je dat bezoekers op je website doen, alles draait immers om conversies ?
  4. gebruik je de juiste call to actions ?
  5. heb je tools om te meten en bij te sturen ?

Een seo- en website check is vaak een prima start om te bekijken waar het fout gaat met lead generation op je website. Schrijf je nu in voor een seo-check.

Eindelijk eens je site aanpakken om echte leads te ontvangen? Contacteer ons voor een afspraak en we bekijken samen wat hoe wij websites maken die renderen.