[title size=”1″ content_align=”left” style_type=”none” sep_color=”” margin_top=”” margin_bottom=”” class=”” id=””]SEO of SEA inschakelen voor meer website trafiek?[/title][three_fourth last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”right” border_size=”1px” border_color=”#ececec” border_style=”solid” padding=”0 40px 0 0″ margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][content_boxes settings_lvl=”child” layout=”icon-with-title” columns=”1″ icon_align=”left” title_size=”30px” title_color=”#7fc225″ body_color=”” backgroundcolor=”” icon_circle=”” icon_circle_radius=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordersize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordersize=”” icon_size=”” icon_hover_type=”” hover_accent_color=”” link_type=”” link_area=”” link_target=”” animation_delay=”” animation_offset=”” animation_type=”0″ animation_direction=”left” animation_speed=”0.1″ margin_top=”” margin_bottom=”” class=”” id=””][content_box title=”Meer bezoekers via zoekmachines” icon=”” backgroundcolor=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordersize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordersize=”” iconrotate=”” iconspin=”no” image=”” image_width=”35″ image_height=”35″ link=”” linktext=”” link_target=”_self” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=””]Het internet wordt geregeerd door zoekmachines en dan door Google in het bijzonder. Dat het van het allergrootste belang is om gevonden te worden in de zoekmachines is iets dat geen enkele beheerder of ondernemer zal zijn ontgaan. Maar meer bezoekers via de zoekmachines is makkelijker gezegd dan gedaan. Er zijn gelukkig volop mogelijkheden om meer bezoekers met interesse in uw product tot een bezoek te verleiden.[/content_box][content_box title=”Over SEO en SEA” icon=”” backgroundcolor=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordersize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordersize=”” iconrotate=”” iconspin=”no” image=”” image_width=”35″ image_height=”35″ link=”” linktext=”” link_target=”_self” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=””]

zoekmachine_meerleads-300x225

Merken zoekmachines je site op?

Om gevonden te worden in de zoekmachines past men SEO (Search Engine Optimization) toe. Goede SEO is eigenlijk niets anders dan kwaliteitsverbetering van een website. Een website wordt aantrekkelijker gemaakt voor bezoekers en daarmee ook voor de zoekmachines. Die zijn namelijk steeds op zoek naar webpagina’s die hun bezoekers meerwaarde bieden en belonen dergelijke pagina’s met goede rankings op relevante keywords. Belangrijk verschil met SEA (Search Engine Advertising) is dat SEO helemaal gratis is. Natuurlijk kost het geld om een website te beheren en van kwalitatief goede content te voorzien, maar je betaalt niets aan Google om goede rankings te behalen.

Betekent dit dan dat SEA, bijvoorbeeld Google AdWords, een slecht idee is?

Zeker niet. Veel kleine én grote bedrijven halen veel hoogwaardige leads binnen met adverteren in Google. Vaak loont het om beide uit te proberen en de resultaten te vergelijken. Met diverse hoogwaardige tools is dit heel eenvoudig en inzichtelijk. Zo neem je geïnformeerde beslissingen.[/content_box][content_box title=”SEO CHECK” icon=”” backgroundcolor=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordersize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordersize=”” iconrotate=”” iconspin=”no” image=”” image_width=”35″ image_height=”35″ link=”” linktext=”” link_target=”_self” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=””]Er zijn talloze factoren die een rol spelen bij hoe goed of slecht een webpagina scoort in de zoekmachines. Vanzelfsprekend heeft elke website zijn eigen unieke kwaliteiten en tekortkomingen. Daarom biedt de SEO CHECK van Marketingpartner.be uitkomst voor ondernemers die nog twijfelen over het inzetten van SEO. De SEO CHECK is in feite een SEO scan. Met een SEO scan wordt een doorlichting van je website bedoeld. Zo zie je precies waar de kansen voor jouw website liggen.[/content_box][content_box title=”Wat mag ik verwachten van een SEO scan?” icon=”” backgroundcolor=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordersize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordersize=”” iconrotate=”” iconspin=”no” image=”” image_width=”35″ image_height=”35″ link=”” linktext=”” link_target=”_self” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=””]Het belangrijkste doel van een SEO scan (de SEO CHECK) is het verschaffen van informatie. Informatie die misschien leidt tot een verdere samenwerking, maar niet noodzakelijkerwijs. Het mooie aan de SEO scan is namelijk dat deze u informatie oplevert waar jij in veel gevallen zelf ook iets mee kunt. SEO is immers geen magie of raketwetenschap. Wil je weten waar je momenteel bezoekers en omzet misloopt?

 

Voor de meeste van onze klanten is vindbaarheid in Google uiterst belangrijk. Google zorgt bij de meeste sites voor 40 tot 60% van de nieuwe bezoekers. Een zeer belangrijk kanaal dus om bezoekers naar uw site te halen. Naast het bouwen van een website of webshop is vindbaarheid in Google super belangrijk!
Graag SEO tips een jaar lang?

startmetseo[/content_box][/content_boxes][/three_fourth][one_fourth last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”” margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_widget_area name=”avada-custom-sidebar-pagewidget4″ background_color=”” padding=”” class=”” id=””][/fusion_widget_area][/one_fourth]