E-commerce met Lightspeed en PrestaShop
seo content audit
[separator style_type=”none” top_margin=”” bottom_margin=”” sep_color=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”” class=”” id=””][title size=”1″ content_align=”left” style_type=”none” sep_color=”” margin_top=”30px” margin_bottom=”” class=”” id=””]WEBSHOP MAKEN DIE OPBRENGT ?[/title][three_fourth last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”right” border_size=”1px” border_color=”#eeeeee” border_style=”solid” padding=”0 40px 0 0″ margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][content_boxes settings_lvl=”child” layout=”icon-with-title” columns=”1″ icon_align=”left” title_size=”30px” title_color=”#7fc225″ body_color=”” backgroundcolor=”” icon_circle=”” icon_circle_radius=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordersize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordersize=”” icon_size=”” icon_hover_type=”” hover_accent_color=”” link_type=”” link_area=”” link_target=”” animation_delay=”” animation_offset=”” animation_type=”0″ animation_direction=”left” animation_speed=”0.1″ margin_top=”” margin_bottom=”” class=”” id=””][content_box title=”Webshop maken? Zeven belangrijke vragen die je jezelf best stelt” icon=”” backgroundcolor=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordersize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordersize=”” iconrotate=”” iconspin=”no” image=”” image_width=”35″ image_height=”35″ link=”” linktext=”” link_target=”_self” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=””]

En welk e-shop platform kies je dan het best?

Zeven criteria voor de uiteindelijke keuze van het juiste e-shop platform zijn :

  1. wat is de omvang van je webshop (aantal verschillende producten) ?
  2. moet er een bestaande productdatabank geïmporteerd worden?
  3. heb je verschillende klantcategorieën met eigen tarieven ?
  4. op welke markten ben je actief?
  5. welke technieken wil je gebruiken om de webshop te laten renderen ?
  6. welke marketingtools gebruik je nu reeds ?
  7. werk je met één centrale stock ?

[/content_box][content_box title=”Webshop maken ? Overweeg deze open source webshop systemen :” icon=”” backgroundcolor=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordersize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordersize=”” iconrotate=”” iconspin=”no” image=”” image_width=”35″ image_height=”35″ link=”” linktext=”” link_target=”_self” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=””]

[/content_box][content_box title=”Een webshop maken die werkt” icon=”” backgroundcolor=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordersize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordersize=”” iconrotate=”” iconspin=”no” image=”” image_width=”35″ image_height=”35″ link=”” linktext=”” link_target=”_self” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=””]We maken al webshops sinds 2008. Toen dachten we voornamelijk in functionaliteiten, tools en platformen. Uiteraard deden we dat toen al zeer degelijk en professioneel. Niets mis mee qua business model. Maar in tijden waar je met online marketing alles kan METEN, is onze insteek grondig veranderd.

We kiezen uitsluitend voor oplossingen met rendement

We werken vaak voor KMO’s en zelfstandigen die investeren met EIGEN CENTEN. Vanuit respect voor het ondernemerschap willen we dat deze investering loont. Wanneer je ons inschakelt om je webshop te laten maken zorgen we ervoor dat je investering GELD OPBRENGT. Deze benadering weerspiegelt zich in onze aanpak van webshop -en website projecten.[/content_box][content_box title=”De webshop maken an sich, is niet het moeilijkste stuk” icon=”” backgroundcolor=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordersize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordersize=”” iconrotate=”” iconspin=”no” image=”” image_width=”35″ image_height=”35″ link=”” linktext=”” link_target=”_self” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=””]Klinkt misschien raar!? Geef toe, tegenwoordig kan iedereen met wat technische aanleg zelf een webshop bouwen, toch? Er zijn genoeg online platformen en dito handleidingen te vinden. De webshop laten maken is echt niet het moeilijkste onderdeel. Onze zwaarste onderscheidende factor is dus niet het maken van de e-shop op zich. We bouwen webshops en we doen dat goed. Niet beter maar zeker ook niet slechter dan anderen. Kwaliteit staat uiteraard voorop. Webshop maken? Hoe kan je geld verdienen met je eshop?

dreamstime_xs_42207971-300x300Waarom Marketingpartner.be dan toch als e-shop professionals inschakelen?
Het antwoord is eenvoudig.
GELD met je website VERDIENEN is heel wat anders.
En daar zit nu net onze uitdaging.

Het voornaamste werk voor een rendabele webshop, begint past wanneer hij online staat.

Wij zijn NIET geïnteresseerd om enkel een functionele webshop te maken. We maken WEL graag jouw webshop op basis van een sterke online marketing strategie. Om uiteindelijk geld te verdienen met je webshop moet je eerst de OPSTART van de e-shop goed aanpakken. We helpen je graag daarvoor graag op weg.[/content_box][content_box title=”Een goede webshop maken in 9 stappen” icon=”” backgroundcolor=”” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordercolor=”” circlebordersize=”” outercirclebordercolor=”” outercirclebordersize=”” iconrotate=”” iconspin=”no” image=”” image_width=”35″ image_height=”35″ link=”” linktext=”” link_target=”_self” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=””]Stap 1 Omschrijf je product en markt en omschrijf ook je business propositie (denk daarbij vanuit de verwachtingen van je klant).
Stap 2 Wat zijn de doelstellingen van je webshop en wat is je tijdslijn om deze doelen te behalen?
Stap 3 Waarop wil je gevonden worden? Merknaam, URL t.o.v. branding strategie?
Stap 4 Wat is het concept van je site binnen de look and feel van je bedrijf?
Stap 5 Functionele analyse van de site op zich ? Architectuur/landingspagina’s en call to actions.
Stap 6 Welke externe partners heb je nodig voor je site ? En wat is hun functie binnen de site ?
Stap 7 Werk eerst ruwe content uit
Stap 8 Hoe wil je trafiek op je site krijgen en wat is daarvoor het plan?
Stap 9 Wat is daarvoor je beschikbaar budget en te besteden tijd?

 

Voor de meeste van onze klanten is vindbaarheid in Google uiterst belangrijk. Google zorgt bij de meeste sites voor 40 tot 60% van de nieuwe bezoekers. Een zeer belangrijk kanaal dus om bezoekers naar uw site te halen. Naast het bouwen van een website of webshop is vindbaarheid in Google super belangrijk! Graag SEO tips een jaar lang?.

[/content_box][/content_boxes][/three_fourth][one_fourth last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_widget_area name=”avada-custom-sidebar-pagewidget3″ background_color=”” padding=”” class=”” id=””][/fusion_widget_area][/one_fourth][fusion_text] [/fusion_text]