Na het bouwen van een website en/of webshop staat het eindelijk live! Maar helaas betekent dit niet dat er geen technische problemen kunnen ontstaan. Dus is het belangrijk om een sterke technisch support te hebben zodat technische issues in de toekomst snel opgelost kunnen worden. Daarom bieden wij bij  Marketingpartner “tickets” (uur pakketten van 12, 24 of 36) aan waarmee je technische support kan inzetten voor websites en webshops. Dit doen wij aan de hand van ons support- en documentatiesysteem.

Hieronder vind je de belangrijkste voordelen van ons support- en documentatiesysteem en hoe je er gebruik van kan maken. Via dit kanaal streven we naar de meest overzichtelijke en meest efficiënte werkwijze om u te ondersteunen. 

Vraag stellen of probleem melden? Mail naar support@marketingpartner.be

Door een vraag, probleem of een nieuwe taak te mailen naar support@marketingpartner.be wordt er automatisch een “ticket” in ons systeem aangemaakt. Dit ticket is zichtbaar voor alle beheerders binnen onze organisatie en kan op die manier snel toegewezen worden aan de juiste persoon. 

Omdat alle info binnen een ticket steeds gebundeld blijft, is er geen kans dat er informatie verloren gaat. (wat bij het klassieke mailverkeer vaak wel het geval is)

De garantie voor de meest snelle oplossing dus! 

Wanneer iemand van ons team reageert op jouw ticket krijg je hiervan een melding in je mailbox. Zo blijf je snel op de hoogte van de vorderingen. 

Tickets binnen jouw organisatie raadplegen via het online portaal

Alle tickets die je hebt aangemaakt zijn raadpleegbaar via volgende link: marketingpartner.zendesk.com. Na het inloggen met je persoonlijke gegevens krijg je een overzicht van de tickets. 

Je kan extra opmerkingen toevoegen aan een ticket en de status bekijken.
Via het portaal kan je ook nieuwe aanvragen indienen, zonder te mailen naar support@marketingpartner.be 

Eerste keer inloggen op het portaal

De eerste keer dat je wil inloggen op het portaal moet je nog een wachtwoord instellen. Je klikt hiervoor op “Een wachtwoord aanvragen”.

 

aanmelden marketingpartner log in

Uitleg nodig over je webshop? Vind het antwoord in het documentatiecentrum.

Via het online portaal kan je navigeren naar het documentatiecentrum. 

Hier bundelen we artikels die je kunnen helpen bij het aanpassen van instellingen of om meer uitleg te krijgen over hoe bepaalde zaken in elkaar zitten. Op deze manier kan je snel verder met je vraag en verlies je geen tijd met het aanmaken van een ticket. 

Ons documentatiecentrum is een constante groei en zeker niet volledig. We werken steeds aan nieuwe artikels. 

We gebruiken deze plek ook om documentatie te verzamelen die specifiek voor jouw project van toepassing is, bijvoorbeeld: werking van specifieke modules binnen een webshop, uitleg over custom development,…
Deze info is dan enkel zichtbaar voor accounts binnen jouw organisatie. 

De twee webshopplatformen waar we vaak mee werken, Prestashop en Lightspeed, hebben zelf ook uitgebreide documentatie. Vind je het antwoord niet meteen via onze contactpagina? Dan kan je zeker eens kijken op de volgende pagina’s:

Nederlandstalige gebruikershandleiding PrestaShop 
Nederlandstalig documentatiecentrum Lightspeed

NIEUW praktijkopleidingen e-commerce door e-commerce experten

e-commerce praktijkopleidingen door kmo portefeulle dienstverlener