Hoe werkt ons support- en documentatiesysteem?

Eindelijk: je website en/of webshop is klaar en staat live! Helaas betekent dat niet dat er geen technische problemen kunnen ontstaan. Verzeker je daarom van een sterk technisch support, zodat technische issues in de toekomst snel opgelost kunnen worden. Bij Marketingpartner kan je terecht voor "tickets” (uurpakketten van 12, 24 of 36 uur) waarmee je technisch support kan inzetten voor websites en webshops. Dat doen wij aan de hand van ons support- en documentatiesysteem.

Hieronder vind je de belangrijkste voordelen van ons support- en documentatiesysteem en hoe je er gebruik van kan maken. Via dit kanaal streven we naar de meest overzichtelijke en meest efficiënte werkwijze om je te ondersteunen.

Support- en documentatiesysteem: support@marketingpartner.be

Wanneer je een vraag, probleem of nieuwe taak naar support@marketingpartner.be mailt, wordt er automatisch een "ticket" in ons systeem aangemaakt. Dit ticket is zichtbaar voor alle beheerders binnen onze organisatie en kan op die manier snel toegewezen worden aan de juiste persoon. Omdat alle info binnen een ticket steeds gebundeld blijft, kan er geen informatie verloren gaan. Dit in tegenstelling tot het klassieke mailverkeer.

De garantie voor de meest snelle oplossing

Wanneer iemand van ons team reageert op jouw ticket, krijg je hiervan een melding in je mailbox. Zo blijf je steeds op de hoogte van de vorderingen.

Je tickets raadplegen via het online portaal

Alle tickets die je hebt aangemaakt, zijn raadpleegbaar via volgende link: marketingpartner.zendesk.com. Na het inloggen met je persoonlijke gegevens, krijg je een overzicht van de tickets. Je kan extra opmerkingen toevoegen aan een ticket en de status ervan bekijken. Via het portaal kan je ook nieuwe aanvragen indienen zonder te mailen naar support@marketingpartner.be

Eerste keer inloggen op het portaal

De eerste keer dat je wilt inloggen op het portaal, moet je een wachtwoord instellen. Klik daarvoor op "Een wachtwoord aanvragen".

 

aanmelden marketingpartner log in

Support- en documentatiesysteem: documentatiecentrum

Via het online portaal kan je navigeren naar het documentatiecentrum. Hier bundelen we artikels die je kunnen helpen bij het aanpassen van de instellingen of om meer uitleg te krijgen over hoe bepaalde zaken in elkaar zitten. Op deze manier kan je snel verder met je vraag en verlies je geen tijd met het aanmaken van een ticket.

Ons documentatiecentrum is continu groeiend en zeker niet volledig. We werken steeds aan nieuwe artikels.

Het documentatiecentrum gebruiken we ook als plek om documentatie te verzamelen die specifiek voor jouw project van toepassing is. Bijvoorbeeld: de werking van specifieke modules binnen een webshop, uitleg over custom development ... Deze info is enkel zichtbaar voor accounts binnen jouw organisatie.

De twee webshopplatformen waar we vaak mee werken, Prestashop en Lightspeed, hebben zelf ook uitgebreide documentatie. Vind je het antwoord niet meteen via onze contactpagina? Neem dan eens een kijkje op de volgende pagina's:

Nederlandstalige gebruikershandleiding PrestaShop
Nederlandstalig documentatiecentrum Lightspeed